🌸🍃 مُجرد ها 🍃🌸

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَ ذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾

🌸🍃 مُجرد ها 🍃🌸

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَ ذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾

سلام بچه ها 🐥

ادامه پست قبلی !


یهو اولش جو گرفت منو کارای زیادی انجام دادم تصمیم گرفتم چله بگیرم !! چله هایی ک شنیدم و خوندم ک واسه ازدواج خیلی خیلی مجربه ! 

زیارت عاشورای حق شناس ! دعای توسل امام جواد ! سوره طه ! چهل تا یس نخودکی ! ذکر یا لطیف ! و و و ....  کلی چیزای دیگه ..! 


راستش همشو با هم یه دفتر یادداشت برداشتم ک کلی داشت پر میشد هر صفحه اش مخصوص یه چله بود من ک تا حالا هیچ دعایی نخونده بودم خودم تنهایی ... نهایت دعای فرج تو مدرسه با بچه ها صبحگاه😶


یادم اومد یه روزی دخترای اقواممون تو دلم مسخره کردم ک هر امام زاده ای دخیل میبندن ک ازدواج کنن سراسر ایران ! 

حالا خودم ب این نتیجه رسیدم ک دعا تقدیر ادم عوض میکنه و منم واقعا نیتم ازدواج نه بلکه ازدواج خوب و پاکه ک منو هم ب خدا نزدیک تر کنه ..تو دلم از خدا معذرت خواستم و برای اون دخترای اقواممون هم دعا کردم .. 


خلاصه اینکه وقتی ب یکی از این چله ها نرسیدم دیگ همشو ول کردم نتونستم تموم کنم .. 


ولی یع جور عجیبی بهشون اعتقاد دارم ..


تازگیا احساس میکنم رنگ روم باز شد میگن ذکر یا جمیل ادم زیبا میکنه کف دستامو پر از آب میکنم دوازده بار ب نیت آقا امام زمان میگم فوت میکنم ب اب و ب صورتم میزنم ..

ک مهرمون ب دل ادما بشینه ..



ادامه دارد  برم نماز،بیام ❤


اللهم عجل لولیک الفرج 💚

نظرات  (۱)

بقیشو هم میذارین خیلی بامزه اس :)