🌸🍃 مُجرد ها 🍃🌸

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَ ذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾

🌸🍃 مُجرد ها 🍃🌸

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَ ذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾

سلام دوستای من ..


 


راستش میخوام یکم در مورد خودم بگم ..


از وقتی این سریال پدر شروع شد .. شخصیت حامد انقد دوست داشتنی بود ادمم ک ذاتا خوبی ها و زیبایی هارو دوست داره همش تو دلم میگفتم خدایا منم دختر خوبی بشم لطفا یکی مثل حامد سر راهم بذار ..


من قبلا خیلی دختر با اعتقادی نبودم ..


الانم فقط خودمم و خدا و قرآن ..


راستسو بخواین اولین کاری ک کردم ۴محرم امسال 


از هرچی گناه ریز و درشت بود توبه کردم ... چون میگن گناه مانع اجابت دعاست ..


دوم نماز خوندم .. اخه خواهرم یادمه همیشه میگفت خدا از،بعضی بنده ها انتظار نداره .. اما بعضیا چرا ..میگفت نماز نخوندن رو ما نمیفته .. بخون تا مشکلا حل بشه .. راستم میگفت با تمام وجود بهش رسیدم .. البته هنوز نماز صبح خواب می مونم 😔


نماز شب خوندم حتی یه شبایی ک خوابم میبرد  صبح قضاشو میخوندم و.. و خدا واقعا خوشحال میشه نمازی ک بهت واجب نیس تو قضاشو میخونی ؟ 😌


دست رو قرآن گذاشتم قسم خوردم ک دیگه اون گناه هایی رو ک انجام میدادم انجام ندم ..


اینکه من یه پسر پاک با ایمان میخوام .. قسم خوردم دیگ با هیچکس قرار نذارم هیچ دوست پسر پنهونی نگیرم و ..


آدمایی بودن ک خوشگل جذاب خدا میدونه واقعی یا نه ...التماس میکردن ببینمشون ولی نرفتم چون با خدا عهد بستم ...ک دل ب این رابطه ها و دوستیا ندم دیگه سعی کردم ب کل گذشتمو فراموش کنم هرچند هر کاری کنم نمیشه جای بعضی اشتباها می مونه گاهی  ..


سعی کردم حلال و حروم و رعایت کنم ..


و یه جور عجیبی این دست روی قرآن گذاشتن واقعا واسم ج داد ..


سعی کردم نمازمو اول وقت بخونم شاید باورتون نشه انقد نخونده بودم ک سوره حمد و سجده و رکوع و اقامه ک کلا بلد نبودم هم یادم رفته و بود ...


رفتم برنامه آموزش نماز دانلود کردم و بسم الله شروع کردم ..


اینا اولین قدم های منن ان شالله ..


 


دعام کنین ..


 


ادامه داره ب زودی ..😀


 


اللهم عجل لولیک الفرج ..


 


 


 


 


 


 


نظرات  (۱)

  • ❤️ علی خوش شانس ❤️ ۷۴📆
  • وظیفه ی خودم میدونم اینجا هم موج منفی بدم و ساز مخالف بزنم، باشد که پروردگار از من بپذیرد😂
    خدمت شما عرض شود که گناه مانع استجابت دعا میشه جمله کاملی نیست. در واقع اگه شما بخوای بری شمال ولی جهت حرکتت به سمت جنوب باشه ، این جنوب رفتن مانع شمال رفتنت میشه (فرض کنیم زمین گرد نیست😁) . 
    حالا اگه به شرق یا غرب بری تاثیری نداره. در واقع نماز نخوندن باعث نمیشه دعای "خدایا ۱میلیون پول بهم بده" مستجاب نشه. چه نماز بخونی چه نخونی مستجاب میشه. راجب همسر هم همینطور.

    البته من فعلا مخالفتی با نماز نکردم.
    پاسخ:
    اگه پستام درست خونده باشین ! ادمای خیلی کمی خدا رو ب معنایی ک خدا خودش تو قرآن گفته میشناسن ! از بین این میلیارد ها آدم ادمایی قلبا ذاتا ادم خوبین خدا از بعضی آدما واقعا توقع داره شکر گزارش باشن فقط بخاطر خودشون  .. ک ادمای دیگ وقتی اون میبینن یادش بیفتن .. وقتی اینا نا امید میشن و گره میفته تو زندگیشون با اینکه میدونن نماز فقط فقط آرامشه بی حد اندازه س رو برمیگردونن ..  کلا خدا خودش تو قران گفته بعضی بنده هارو ب حال خودشون رها میکنه .. همه جا میگن خدا اون بنده ای ک خیلی دوست داره میخواد صداشو بشنوه و بعضی بنده ها هرچی بخوان بهشون میده .. چون اول اخر غرق دنیای خودشون   خودش میگ دعا کنید ک استجابت کنه ایه قرآن خودش میگه نماز شب بخونید ک  بی حد اندازه ثواب داره و  ک واقعا گره گشاست  در حالت ممکنه دعای بنده هاش مستجاب کنه   ولی  نماز نخوندن رو بعضیا نمیفته مثلا فکر کن سبک شمردن نماز یه ادم معمولی با سبک شمردن نماز پیامبر فرق داره اون   آدمای معمولی هم پیش خدا ب نظرم فرق دارن  درجاتی دارن ب هر حال اینا احساسات و افکار من و خیلیاست ک ج داده واقعا دیدم ک میگم ....